Måndag.

Igår hade vi en riktig rolig dag. Fick för mig på morgonen att i skulle cykla till 4H gården och Bella och Claes tyckte att det var en bra idé. Men jag hade ingen aning om att det var så långt som det var, eller hur många uppförsbackar det var dit!!!
Vi stannade iaf och åt en glass vid kupan på vägen dit, då jag redan var helt slut. Vart fan tog min konditon vägen?
Det var jätte mysigt när vi väl kom fram. Kaninerna och getterna blev matade med massa morötter och blad av Bella tills dom inte orkade mer. Haha.
På vägen hem kikade vi förbi Jenny och Rickard och sen cyklade vi raka vägen till Näs och åt kvällsmat.
Det känndes så skönt att ha gjort någonting vettigt när vi båda var lediga för en gångs skull. Annars blir det lätt att man bara sitter i soffan och ugglar en hel dag och funderar på vad fasen man ska hitta på.

Idag är det jobb som gäller. Ska snart försöka väcka lilla latisen som ligger och snarkar högt.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0