Onsdag.

Denna dagen har jag varit aktiv fast ändå inte. Vaknade av att någon plingade helt hysteriskt på min dörr vid 9 tiden. Det var Angelica som skulle lämna tillbaks min cykel och tyckte att 9 var en bra tid. Men det var lika bra för jag skulle vara i Skene 11 och gå till min jobbcoach. Detta var mycket onödigt eftersom jag var den enda som kom idag. Sen blev det lunch och shopping i Kinna med Jenny.
Ikvällen har spenderats med Nathalie och Petra och eftersom att jag och Bella tog en tuppis från 16-19 så ligger barnet här bravid mig och ser ganska så pigg ut för att klockan är mitt i natten.

Så hoppas vi på sovmorgon imorgon!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: NATHY DEMECHO

Haha jaha så hon är fortfarande vaken! :P Hon glömde sin hund(?) här förresten..

2010-08-05 @ 00:08:52
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0