Ojsan.

Vilka läser min blogg?
Jag har inte sagt till någon att jag har startat upp den igen..Eller har jag?

Har precis beställt hem ett par jeans, ett läppstift och en tröja från Nelly. Har fyndat lite :)
Imorgon funderar jag på att ta en lång lång lång prommenad till Ewe på morgonen. Annars blir det en kortare på ca 5 km. Ska ändå på spinning imorgonkväll med Jessica med.

Ikväll har jag varit på lite kalas hos min mormor som fyller år. Jag syndade med en bit smörgåstårta. Kunde bara inte motstå. Kass är jag!
Tycker att det har varit överdrivet många kalas sen jag började min diet.
Först var det kalas hos morfar, sen fyllde Bella år och vi hade både barnkalas och släktkalas och idag hos min mormor och på Lördag ska jag på bröllop.

Ne, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0