Zzzz

Ska snart gå och lägga mig, men tänkte att skulle skriva några rader så ni blir uppdaterade om mitt fantastiska och roliga liv ;)
Dagen har bestått att lek med Bellisen, sjukhusbesök och ett besök på pizzerian (jag var duktig och åt en sallad).
När jag kom hem från sjukan fick jag höra lite roligt skvaller som kom från min kära dotter om mig och Classe (jag vet att han älskar när jag kallar honom det, haha.)
- Mamma och Claes är äckligpottor, dom brukar pussas och då gör dom såhär "räcker ut tungan".
Hahaha herre gud, vad får hon allt ifrån? Hon har börjat hitta på massa saker, inte bra!!

Ojoj va mycket klockan var helt plötsligt. Måste sova så jag orkar gå på spinning imorgon


Sängen nästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0