tråkig dag.

Idag har jag och Bella tvättat på förmiddagen och sen haft en såndär dag man inte kan komma på vad man vill göra.
Nu är vi hemma hos pappa och hjälper han med lite datagrejer. Vi ska snart gå ut i trädgården och äta kladdkaka med glass. MUMMS!
Sen blir det hem och fixa lite mat. Det är svårt att komma på vad man ska laga varje dag tycker jag! Jag har ingen fantasi. Tur att min unge inte gillar så avancerad mat. Fast lite jobbigt är det när hon är så fruktansvärt kräsen och håller på att spy när hon får en liten liten lökbit i munnen. Hoppas det går över.


Hittade massa bilder på förlossningen och när Bella var en sånhär liten tjockis :)
Nu ska jag sluta ligga och lata mig och gå ner och hämta glass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0