UPPE MED TUPPEN!

Eller nej, uppe med älsklingen innan han gick till jobbet var det egentligen.
Idag är det mycket som ska göras. Först och främst ska jag bli pigg på något sätt. Sen är det städning som gäller. Hade gärna hoppat över det idag, men ikväll kommer min kära kusin och hennes pojkvän på besök och jag orkar inte höra när hon säger till mig att jag borde städa lite.. ;)
Sen kl 12 kommer Cornelia som ska passas när Jessica åker på möte. Då blir det möta upp Madde + barn för att kika på vårmarknaden. Hoppas verkligen att det inte blir regn idag. Fast det ser ju inte så lovande ut.
Ikväll blir det även hårsalong här då Dalia kommer och ska klippa Jessica och min kusin ska ha en balfrisyr.

Lång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0