God natt.

Det är ingen god natt när man inte kan sova. Fattar inte varför jag ofta bli så fruktansvärt pigg sent på kvällen. Speciellt när jag vet att jag ska jobba dagen efter.
Bröjar inte försen 2 imorgon, men ändå.
Blir jobb på Torsdag med, samma tid och på fredag planerar jag och Bella en övernattning i Göteborg :)
Har lovat henne att vi ska köpa julgran i helgen med och så jobbar jag på Söndag då det är julmarknad. Känner på mig att det blir endel att göra på jobbet då!

Korven blev jätte god som vi gjorde idag :) Kanske lägger upp lite kort imorgon på korvningen. Haha!

Ne, jag har inget roligt att dela med mig av känner jag så det är väl lika bra att lägga huvudet på kudden och försöka sova lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0