Inget pyssel här inte.

Fick besök av Ewe, Jenny och lilla sötisen Mejja här ikväll, så pysslat blev det inte.
Ska köpa roligt pyssel på jobbet imorgon istället.

Ligger i sängen och har försökt sova en stund nu. Det går verkligen inte fast jag är trött. Det är ju inte så lätt när man måste springa och kissa stup i kvarten heller!

Jag är köpsugen också! Vill beställa någonting fint som jag kan ha på mig på jul. Gud va jag längtar tills julafton!!
Men köp nr 1 är ändå en vinterjacka! Har varit uppe på vinden och letat efter jackan igen, men nej, den finns inte där.
Det betyder alltså att någon jävla idiot har stulit den och någon i detta bajshuset vet ju vem det är med, för man kommer ju inte in på vinden utan nyckel.

Nu måste jag verkligen försöka sova så jag orkar med alla supertrevliga kunder imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0