Morrn morrn!

Sitter halvfärdig och ska börja jobba kl 10. Ett 4 timmars pass som passar mig perfekt idag. Är fortfarande förkyld och ögonen bara rinner.
Bella & Apansson ligger fortfarande och sover. Jag är avungsjuk!
Efter jobbet blir det Varberg för att kolla lite affärer och mysa på stan.
Just det! Har inte berättat om ultraljudet igår!!
Vi fick ett nytt BF. 28 Mars, så nu har jag och Petra samma :) hihi.
Det var jätte mysigt såklart att få se den lilla bebisen sprattla runt där inne. Allt blev så mycket mer verkligt!
Hon antydde med att det var en lite flick, men kunde inte säga någonting till 100 %.
Vi ska även boka in ett könsultaljud snart, för jag är så nyfiken så jag håller på att dö!!
Hon sa också att modekakan ligger ivägen för "utgången" så om det inte flyttar sig så måste jag kanske göra kejsarsnitt. Men vi ska göra ett nytt UL i vecka 32. Jag har ingenting emot att göra snitt, men å andra sidan så vet jag ju att min förlossning kommer gå ganska fort. Dom sa till mig när jag födde Gabriella att nästa gång jag ska föda måste jag åka in när jag känner försa värken! Jag var inne på förlossningen strax efter 12 och hon var ute 14.36.

Ne, nu har jag inte tid att sitta här mer. Dax att fixa till sig och sätta på lte kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0