Host host!

Sitter här och hostar ihjäl mig.
Imorgon blir det jobba från 10-19.15, jää!
Har fullt upp denna veckan. Kommer inte riktigt ihåg vad jag ska göra på Torsdag, men någonting viktigt var det vet jag. På fredag ska jag i alla fall åka till Göteborg på morgonen, göra mina naglar kl ett och sen ska jag och Ewe handla massa grejer och förbereda tårtor och smörgåstårta tills på Lördag. På Lördag ska Gabriella gå på barnkalas? Hon har blivit bjuden till hennes dagis-kompis, men vet inte om hon vågar gå utan mig.
På Söndag ska vi träffa Claes syster som är här på besök från Malmö. Ska även jobba Söndag!


Ne, nu blir det sängen så jag orkar gå upp och jobba heldag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0