Latar oss

Jag & Prinsessan ligger i sängen och mår gott :)
Idag är det Arbetsförmedlingen som gäller. Tråkigt, men jag vill gärna ha dom extra pengarna jag får av dom.
I helgen blir det jobb både Lördag och Söndag. Tycker bara att det är bra. Behöver verkligen mer tider denna månaden!
Tråkigt bara att Netto har ändrat sina öppettider till 15 på helgen!
Jaja, mer tid för familjen då :)
På Lördag blir det Bio och god mat i Borås? Betror på om jag orkar. Är ju ganska så trött nu för tiden  ;)
Bara två veckor kvar tills ultraljudet nu !

Nu ska jag städa, ovanligt?! Tror det är en osynlig människa som stökar ner här. Får göra som Bella och skylla på "Omar" & "Klåd"

Hur ser Omar och Klåd ut?

-Jätte fula, Klåd har jätte fula ben som ser ut som spindelben.
Omar har såna du vet som vi, ben och armar. Dom har sådär äckligt hår. Fast nu är dom inte lediga för dom är på skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0