Vad hände?

Jag skulle kolla FB fort innan jag skulle sova, men råkade fastna på massa politik.. Efter valet har detta hänt typ varje kväll. Jag bara läser och läser och blir mer och mer upprörd över hur jävla pantade många människor här i vårt land är!
Det är en grej jag inte berättat för er.
På valnatten när allt blivit avgjort och jag satt här i min ensamhet bestämde jag mig för att bli medlem i Vänsterpartiet. Jag tänkte inte vara aktiv, men bara för att visa mitt stöd.
Nu i dagarna fick jag mail av en av dom som är med här ifrån Mark. Han är dessutom min släkting. Ska försöka hinna ta en fika med han nu snart. Vi får se vad det blir av detta. Hade ju som sagt inte tänkt att engagera mig. Men vi får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0