:)

Efter träningen igår åkte jag hem till mamma och sov där.
Kom nyss hem och ska röja upp lite här hemma innan en vän kommer hit på en kaffe och lite politiksnack (HAHA).
Nu är det inte lång tid kvar tills det är val och jag tycker verkligen att ALLA som kan ska rösta!! Jag ser det som en självklarhet. Jag tycker också att dom som inte vet någonting om det ska sätta sig och läsa på. Vet man ingenting ska man inte bara rösta på någonting som man tror är bra, utan man ska verkligen läsa om allt isåfall och bestämma vad man tycker stämmer bäst på ens egna tankar!

Skulle kunna skriva hur mycker som helst om detta, men jag hinner verkligen inte för nu ska Bella ha datorn och jag ska städa.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0