Vilken dag!

Herre gud vilken dag det var på jobbet idag! Det började med att en alkis-tant kom in prick klockan 9 när vi öppnade och gick fram försiktigt och frågade om jag ville köpa en autograf av Tommy Nilsson. HAHAHAHHAHA. Stackaren var väl pank och törstig.
Sen hade vi brand på parkeringen, det var spännande. Folk bara sprang in och ut och gapade RIIING BRANDKÅREN! Detta hände 15 min innan stängning och gjorde att vi fick jobba över 30 min. Sen var det bara att åka hem och byta kläder på mig och pluttan som hade på sig vita kläder som var helt bruna efter springtävligar i mormor och morfars trädgård. Efter det vidare till Petra som fyller år.

GODNATT NUUUU. Jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0