Måndag igen.

Vart tar dagarna vägen?

Idag har vi varit hos tandläkaren med Bella. Ringde och bokade en tid själv förra vekan för att jag var lite orolig för hennes små tänder, men det var ingen fara med dom som tur var!
Sist jag var där kännde jag mig som värdels sämsta mamma efter att ha blivit utskälld för att jag tex lät Bella äta yoghurt, men denna tandläkaren vi hade idag vad super bra!

Nu håller jag på att städa upp här hemma, Bella leker på sitt rum och Claes har slocknat i soffan med lilltjejen. Vilket händer ett antal ggr om dagen ;)
Undrar varför han är så trött, det är ju jag som sitter uppe halva nätterna och ammar..

Ne, städa var det. Imorgon kommer BVC hit och då måste det ju vara fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0