1a tanden :)

Igår upptäckte jag att Rebeckas tandkött hade spruckit upp och idag kan man skymta den lilla tanden. Gud va söt hon kommer vara med bara en enda tand i munnen!!
Dax att sluta amma kanske ni tänker då?! Jag ammade Bella tills hon var 10 månader utan problem. Men vi får väl se hur länge jag ammar Rebecka. Har tänkt att amma tills hon är ca 6 månader i alla fall. :)
Med maten går det sådär. I början tyckte hon om mat, men nu slarvar hon mest och sölar.

Bella är hemkommen från dagis. En ganska trött och lite sur unge fick jag hem idag. Tror det har varit lite för dåligt matintag idag på dagis så nu sitter hon och äter baconkorv med potatis och tittar på Fåret Shaun.

Idag har vi inga planaer annars. Tänkte mysa lite extra med tjejerna idag. Imorgon ska jag vara borta hela dagen!! Har lite ont i magen för det, men det är ett måste så jag får väl stå ut och försöka att inte ringa hem varannan minut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0