Hum..

Hade skrivit ett inlägg innan idag, men det försvann?
Jaja, stod ändå inget viktigt i det tror jag.
Upptäckte att tand nr 2 kikt fram nu i Rebeckas lilla mun. Hon har även premiärbitit mig med dom. Aj..
Hon bet även sin syster i fingret innan så det började blöda. Men stoppar man in fingret i munnen på en bebis som precis fått tänder har man sig själv att skylla ;)

Nu i eftermiddag har vi varit hos min mamma en sväng. Tycker jag träffar henne väldigt sällan nu för tiden. Det är ju inte helt fel att få mat serverat heller ;)
Imorgon ska jag ta med mig tjejerna till Göteborg. Mimmi fyller år så vi ska på kalas och busa med lilla Nova med såklart!

Nu ska jag gå och lägga lillfisen i sängen som somnat i min famn i vanlig ordning.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0