Surmamman.


Idag har jag varit på halvkasst humör fast att jag somnade tidigt igår och borde varit utvilad och glad.  Det blev inte bättre när jag fick hem en otroligt trotsig 4 åring från dagis. Herre min gud säger jag bara. Hur kan man vara så sur och grinig för ingenting?! Tur att hon är helt underbar när hon inte är tjurig iaf.

Lillfisen har vägt sig, mätt sig och fåt vaccin idag. Stackars pluttan, fy vad ont hon fick.
Nu väger hon hela 8690 och är 68 cm lång. Ja, hon är en knubbis, men världens underbaraste bebis :)

Nu sitter jag här och drömmer om en bil.
Varför kan inte alla bara sluta snåla och ge mig en bil?! Orättvist tycker jag.

Natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow, hon väger ju mer är Mejja gjorde sist hon vägde sig för två månader sedan. Va matar du henne med??? Ge mig receptet ;))

2011-08-31 @ 23:26:16
URL: http://lovemejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0