Dåligt med uppdateringen.

Har varit stressad och förvirrad de senaste två dagarna.
Igår kom jag till jobbet klockan 10, när jag började trodde jag. Men det visade sig att jag var 4 timmar för tidig men stannade kvar ändå. Idag vaknade jag av att Angelica ringde och undrade vart jag var. Jag trodde jag började klockan 14, men det var visst 10.. Min gravida mosiga hjärna säger jag bara!!

Jag och lillfisen ska snart gå och lägga oss, fast föst blir det lite mys i soffan med salta pinnar.

Kanske skriver en rad sen igen om jag inte somnar. Imorgon är jag ledig och det ska bli SÅ skönt. Synd bara att det är en röd dag. Jag är sugen på att slösa pengar.

Kommentarer
Postat av: jenny

Å vad jag känner igen det, fast jag har gjort sånt utan att vara gravidförvirrad. kommit till jobbet kl 08 när jag börja 13 och inte kommit alls för att jag trorr att jag vart ledig.

2011-01-06 @ 13:29:26
URL: http://lovemejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0