Slappisar.

Vaknade precis i offan. Skönt att sova lite på dagen när jag måste upp och kissa 100 ggr på natten och sömnen blir avbruten hela tiden. Det var precis därför jag vaknade nu med men känner att det inte är så jätte bra att sova vidare när klockan är så mycket.

Var hos MVC idag med. Gick in i vecka 41 idag. Blodtrycket var bra, vikten kollade vi inte idag och, hjärtljuden låg runt 150 och magen mättes till 27 cm.
Fick en ny till till Ultraljud om två veckor. Ska ju kolla så moderkakan har flyttat på sig eller om det fortfarande ligger ivägen. I så fall blir det ju ett planerat snitt och jag har nog inte bestämmt mig för vad jag tycker om det ännu..
 

Nu tänkte jag ta tag i vinden. Inte så kul, men ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0