Bajsunge.

Det blev inget jätte långvarit besök hos Jessica idag. Packade överdrivet många blöjor när vi åkte, tror det var 6 st. Efter någon timma hade Rebecka redan bajsat ner sina kläder och fick vara nakenfis för att jag var klantig och trodde det låg extrakläder i väskan som vanligt.. Sen bajsade hon igen, och igen och igen.. Till slut fick jag ringa min far och be han komma och hämta oss och ta med blöjor för så var lilla Rebecka nakenfis haha..
Så kan det gå. Kul att veta hur många gånger jag byter bajsblöjor va?! ;)

Båda barnen somnade i tid denna kväll och det verkar som att även Beckis sover för natten :) Självklart ska hon vakna och äta ca 3 ggr inatt med, men jag är så van nu så mata gör jag nästan utan att märka det.

Nu ska jag umgås lite med Classe en stund innan jag kryper ner brevid prinsessorna. 
Fast han har inte kommit hem ännu, men han kommer nog snart. Fy vad jag är trött haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0