Orkar inte.

Varken orkar eller vill lägga upp bilder från fopet. Blev inga så bra i kyrkan och efter togs det typ inga.
Vill ialla fall tacka allaf som kom och för alla fina presenter Rebecka fått. Kommer inte upp några bilder på dom heller, så rolig är jag!

Igår var vi på Leos lekland med grannarna och idag har varit hemma hos min mamma en sväng.
Eftermiddagen spenderades ute i trädgården med 4 kaffedrickande mammor och 8 barn :)
Rebecka somnade faktiskt för bara en liten stund sedan i min famn. Hon hade lite svårt att komma till ro ikväll.
Bet inte om jag berättat att vi började med semper magdroppar för en vecka sedan?
Hon har inte gråtit een enda kväll sen dess! Före det var det inte helt ovanligt med kvällar med konstant skrik i 1-2 timmar. Att jag inte testat dom tidigare fattar jag inte..
Tur att dropparna hjällper så hon slipper ha ont i magen i alla fall.

Nu är det dax för mig med att krypa ner i sängen.

Natti.

(det är kolsvart i rummet, har säkert skrivit helt skevt haha)

Kommentarer
Postat av: petra

jag har minifomdroppar hemma om ni vill ha för vi använder inte dom

2011-07-12 @ 18:57:54
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0