Blundat en stund

Precis efter jag hade publicerat mitt inlägg imorse kom jag på att jag skulle vara på ett ställe 45 min efter. Kul. Det vara bara att ringa mamma. När hon kom så märkte vi att bilbarnstolen var i våran bil på Claes jobb, även cykelnyckeln så det var bara att ta på sig skorna och springa till skene. Blev 20 min sen och var svettig och stressad som bara den.
Jag som tyckte dagen var ganska så jobbig redan innan detta. Haha, som det kan gå!

Nu har jag ia blundat en timma brevid lillan. GUD VA SKÖNT DET VAR!
När jag vaknade och tittade ut var grillen tänd där nere, så snart blir det mat med grannarna :) Härligt att vakna och känna lukten av grillen.

Här kommer några bilder från midsommar.



Jaha, två blev det bara. dumma internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0