Fisungar.

Sitter här med två 4åringar som bara vägrar att gå ut och leka i solen. Vad är det med barn nu för tiden? När jag var liten ville jag typ inte komma in. Har försökt få dom att gå ut men dom bara sitter här och glor på TV.

Väntar på att Beckis ska vakna, sen ska vi åka till Jessica och Corran och grilla lite :)

Gårdagen var mycket lyckad. Åt midsommarmat hos mina föräldrar, åkte till Mariebergsparken och dansade runt stången, fikade hos Claes pappa och på kvällen åkte vi till mina föräldrar och åt lite till.
Det var ett evigt ätande helt enkelt ;)
Tänkte bjuda på lite bilder, men upptäckte precis att jag glömt min skötväska med kameran i någonstans..
Får bli bilder senare idag eller imorgon.

Nu ska jag gå och titta till lillfisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0