fy fy fy.

Har betalt räkningarna nu och fyfan va mycket det var denna månaden!! Plus att vi ska ha dop om två veckor med och att vi egentligen måste spara tills nästa månad då vi ska till Örebro. Har även massa andra dyra utgifter denna månaden med.  Blir nästan illamående när jag tänker på allt.. Haha.

Lillpluttan skrek till sent sent inatt. Alldeles otröstlig :( Min lilla lilla älskling. Hon var så övertrött att hon bara gallskrek.
När hon väl somnade så vaknade hon varje gång jag la henne i sängen. (går inte att söva henne i säng utan man måste söva henne i soffan. )
Bellas sömn har också blivit knasig i helgen. Hon somnade i bilen igår när vi åkte från Ljungsarp såklart och sen somnade hon inte försen 00 och vaknade 06. Ska verkligen försöka hålla henne vaken tills ikväll så vi kan få in våra vanliga rutiner igen!

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och halsa en kopp kaffe, för denna dagen kommer bli lååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0