Prästbesök.

Idag kommer prästen hit för att planera dopet med oss. Gabriella är skit nervös för detta och städade sitt rum som en galning igår för att det måste vara fint när han kommer, haha!

Idag har jag skärt i mitt bröst med kniv, kul va?
Mina mjökgångar hade blivit täta och det stod på en sida jag hittade att man var tvungen att göra så. ONT ONT ONT. Hoppas jag inte får mjökstockning. Hade det med Bella och aj vad ont det gör.
Men jag får väl skylla mig själv. Jag badade ju i den iskalla poolen igår så det är inte konstigt om jag får mjökstockning efter det.


Nu ska jag passa på att ta en kaffe ute på balkongen medans Rebecka nanar.


Kommentarer
Postat av: Madeléne

Jag troded at tdet enda sättet att få bort mjölkstockningen var att amma eller pumpa bort det.

VArt har du läst att du ska skära dig:S

2011-06-30 @ 14:31:19
URL: http://prinsessansmamam.wordpress.com
Postat av: Madeléne

Jasså? Vad är det för vita prickar då? Inte bara sådana talgköttlar som kan bli vita va?

Vad läskigt hehe. Tur att det hjälpte iaf:)

2011-07-03 @ 00:00:29
URL: http://www.prinsessansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0