En vecka och en dag senare

Helgen har varit hektisk som vanligt.

Igår tränade Bella som alltid på Lördagar och sen drog Jessica med oss på Loppis i Skephult.
Barnen tyckte det var jätte roligt eftersom allt kostade en krona och dom fick plocka på sig all skit dom såg ;)
Efter det var det presentjakt. Min kusin fyllde år igår och vi var på kalas i Hyssna på kvällen.
Idag startade vi dagen med en tur till lekplatsen, efter det var det dax för kalas nr 2. Sötnosen Maybelline hade två års kalas. Efter det åkte jag och Rebecka upp till Örby och hälsade på Ewe medans Claes och Bella var och såg den nya Nalle Puh filmen på bio här i Kinna.

Rebecka ställer sig i krypställning hela tiden nu! tror hon kommer börja krypa när som helst! :) Hon tränar och tränar!
Båda prinsessorn tvär däckade i soffan tidigt idag. Inte konstigt efter denna helgen!


Nu ska jag luta mig tillbaks i soffan och spela lite Wordfeud. Har råkat fastna nu igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0