Mc donalds.

Sitter och spelar mitt dumma grodspel som jag blivit beroende av och väntar på att Claes ska komma hem med mat. Inte bra att det finns så många spel. Eftersom jag inte har så mycket tid över på dagarna får jag ju passa på att spela på kvällen när barnen sover och dom somnar ju inte så tidigt och då blir det att jag är uppe halva natten.
Borde behållt min gamla telefon ;)

Lillsnuttan vaknade för en stund sedan med ett illtjut. Det är lite svårt att veta vad det är, men tror det är magen som spökar på henne stackarn.
Den tredje tanden har kikat upp nu med. Nu har hon tre i nedre käken och ingen uppe. Haha, lite fel ordning?

Nu kom maten :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0