Ojdå.

Har skrivit massa inlägg utan att ha hunnit publicera dom de senaste dagarna.
Har jobbat två dagar nu och ska njuta av en ledig helg. Är faktiskt helt slut nu. Vi har haft sjukt mycket kunder dessa dagar!
Just nu sitter jag och trycker i mig popcorn och tittar på när Claes nattar lillan som belutade sig för att slå upp ögonen för en stund sen.
Imorgon blir det knatteskutt i vanlig ordning och sen kommer världens bästa Fru Harizi (haha), ne Esbjörnsson som har gift sig i veckan. Grattis till dig Malin :)
Världens bästa apa kommer hem från sina turkar imorgon med och jag hoppas att få träffa henne en stund med!

Hämtade hem min bil igår. hade inte ens provkört den innan. Claes körde den för ett tag sedan och tyckte inte om den, men jag gillar den och det är ju det som är huvudsaken! Fick välja mellan denna och mina föräldrars och jag tror nog att jag ska ha denna.
Vi får väl se efter helgen!

Vi håller på att kika efter en ny lägenhet med. eller ja, vi har kikat sen vi flyttade hit. Claes trivs inte här och jag börjat tycka mindre och mindre om hyresvärden. Han har inte setts till sedan vi skrev kontrakt och vi har sökt han ett antal gånger! Nu har alla vinterkläder i källaren möglad pga fukt och det är inte okej. Vaktmästaren sa till hyresvärden att kontakta oss, men har har inte hört av sig såklart. Det enda han hälsade tillbaks var att han inte är glad på oss pga att vi har satt in en avfuktare i förrådet, och det får man inte göra?!
Synd att det blev såhär. Jag älskar denna lägenheten verkligen!
Nästa vecka ska vi titta på en i närheten där vi bor, men den var väldigt dyr. Men titta kostar ju ingenting!

Nu ska jag sluta sitta här och gå och lägga mig!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0