Onsdag.

Halva veckan har redan gått. I Måndags jobbade jag och på fredag är det dax igen!
Tiden gick jätte fort och det var roligt att vara tillbaks på jobbet.
När jag kom hem blev lillpluttan superglad och sträckte ut armarna mot mig. Hon har verkligen utvecklats så mycket nu på en kort tid och det är jätte roligt.

Har inte så mycket nytt att bjuda er på. Det går inte att blogga från mobilen och det är ju kasst tycker jag.
Är så dålig på att ta fram kameran med!

Ska passa på att hoppa in i duschen nu!


Kommentarer
Postat av: petra

hehe...vi kan beställa ihop så har vi ju sparat in lite på frakten...då borde det väl inte räknas som ett onödigt köp? ;) Tror dock inte att Molly får plats i bilstolen om hon har den på sig men den ska få hänga synlig i hallen så alla kan se den :) Haha

2011-10-07 @ 23:27:08
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0