Mycket bra Torsdag.

Idag fick jag en välförtjänt sovmorgon till Klockan 11 :)
Var bara inne 3 ggr hos Rebecka inatt. OM jag var utsövd när jag vaknade!
Har hunnit med ett snabbt besök hos Nathalie och William där vi fick ett paket nattvälling inte William tyckte om. Har gett Rebecka en flaska nu innan läggningen och hon verkade tycka att denna var mycket godare än den andra hon brukar dricka och sover gör hon fortfarande (la väl henne vid halv nio ungefär.) och i samma sekund jag skrev det hörde jag henne..
I eftermiddag har vi varit i Assberg hos Katy och Philip där vi har fikat och umgåtts med massa trevliga mammor och barn :)
Nu ska jag passa på att sova lite, klockan ringer tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0