Perfekt dag!

Började dagen med att vakna spyfärdig, så nervös var jag för att köra upp idag! Hade min uppkörning 14.45 och sista körlektionen 11.30 som förövringt gick åt skogen totalt.

Min uppkörining var absolut inte felfri.Fick bla in fel växel när jag skulle svänga upp för en backe, hade fel hastighet och gasade iväg i en kosning så bilen varvades sönder (lät det som), men han hade överseende med min nervositet verkade som för när jag kört tillbaks och parkerat sa han- Då var det färdigt och godkänt!
Fyfasen va glad jag blev!!!fikat.

Så nu i eftermiddag har vi varit hos Jessica i Rydal och fikat, sen åkte vi en sväng i Kinna och hälsade på Claes på jobbet. Gud va underbart det är att ha körkort. Vilken befrielse!!!

Nu ska jag lägga mig innan Rebecka vaknar. Btw. Lillfisen är 6 månader idag!! Tiden går så fort!
Nu ikväll lyckades hon nästan ställa sig i krypställning (inte lätt med en tung mage, hihi) sen ålade hon sig lite bakåt. Duktiga älskling!!!
Just det, sova var det!


Kommentarer
Postat av: Karin B

Grattis :D

2011-09-29 @ 23:30:42
Postat av: Petra

GRATTIS :)

2011-09-30 @ 05:57:45
URL: http://hospetra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0