Prickigkorven

Jaha. Nu var det Rebeckas tur att vara prickig. Hon hade uppenbarligen inte vattenkoppor när Bellade hade det, men nu går det inte att ta fel på.
Stackars lillan har vattenkoppor över HELA kroppen! I hårbotten, i öronen, runt ögonen, rygg, mage, nacke, ben, rumpan och där fram :( Hon har hållt mig vaken hela natten och kliat sig och skrikt.
Just nu sover båda barnen och jag försökte inte ens hindra dom att somna.
Gabriella är ju ledig ända tills på Tisdag nu och Rebecka behöver nog vila sig en stund.
Det är lite tungt att gå runt och bära på henne hela tiden den lilla tjockisen!
Nu ska jag laga lite spenatsoppa innan dom vaknar tänkte jag. Så drygt att inte ens kunna åka till affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0