20120207

Bella har hunnit fylla 5 hela år sen sist. STORA tjejen nu.
Detta firades med både släkt och barnkalas såklart :) En mycket nöjd tjej hade jag här förra veckan.Tänk att hon är så stor, hon som nyss var min lilla bebis! Jag får en klump i magen ibland när jag kommer på hur fort detta gick.
Nyss låg hon där i min famn och nu är hon så stor så hon både kan skriva och räkna. En mycket smart dotter har jag och hon har en väldigt stolt mamma!

Lillan reser sig upp hela tiden och går ganska mycket nu. Hon är verkligen rolig nu.
Hon babblar konstant och försöker härma det man säger.
Nu går det fort tills hon fyller 1 år och börjar på dagis! Hon har fått en plats på Snickaregårdens förskola precis som syrran, men dom kommer inte gå på samma avdelning.

Jag önskar att man kunde stanna tiden lite.

Här kommer lite bilder..



Maten ska ätas med händerna och kletas in i hela ansiktet tycker Rebecka



Prata med mormor i telefon är kul :)





Bella tycker att det är väldigt roligt att ta kort på sig själv



Den första pulkaåkningen



Barnkalas med Bellas egengjorda tårta. Mycket vacker ;)



Födelsedagsbarnet som äntligen vågade ta hål i öronen utan en tår eller ljud. Mammas tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0