Hysteri

Folk handlar verkligen ihjäl sig så fort det är en högtid. Idag har det varit fullständig kaos på jobbet trots att vi hade en extra personal. Ungarna har varit hos farfar Lars efter dagis och det hade gått jätte bra. Fast... När jag kom och knackade på strax före 20.00 sov båda barnen och det var inte ens någon ide att försöka lägga dom när vi kom hem. Så det blev en sväng till affären och mysmat med jordgubbar till efterrätt och en ett par timmar försenad läggning. Mig gör det ingenting eftersom jag fick ett par extra timmar med tjejerna men vi får väl se hur pigga vi är imorgon när det är en heldag på jobb / dagis igen.. Nu är mina ögonlock väldigt tunga..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0