Nu jävlar :)

Frisk och pigg nu!
Imorgon börjar 5 dagar av helvete ;) Här är min plan:

Imorgon ska jag vara i Varberg klockan 16.45 och sluta? Köra tills jag inte orkar mer (vi ska göra om i butiken)
Hem, Claes börjar jobba, sova så länge ungarna tillåter, köra Bella till dagis, förhoppningsvis få Rebbe att somna med mig, hämta Bella på dagis och umgås med min familj innan det är dax för samma visa igen.
Vanligt jobb i Varberg på Fredag, Ledig Lördag men ska vara barnvakt hela dagen.
Jobb i Kinna på Söndag, jobb i Falkenberg på Måndag natt..
Jag vet någon som kommer vara trött och längta efter en heldag med tjejerna på Tisdag..



Såhhär road var Rebecka när Bella och honn lekte prinsessor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0