:)

Andra dagen Lillfisen är själv på dagis! Idag har hon inte ens storsyrran där för hon åkte till Borås med Claes. Dom skulle göra hemlisar. Antar att det har någonting med morsdag att göra ;) känns konstigt att vara hemma helt själv. Trött som fan är jag i kropp och huvud. Var inte hemma försen 3.30 inatt och kunde inte somna då jag var med om en "skräckupplevelse" i Björketorp. Jag nojar alltid upp mig själv när jag kör den vägen, speciellt när klockan är så mycket. Var helt själv på vägen ända till det kom en bil i full fart och körde om mig, stannade mitt i vägen och två killar hoppar ut. Vad fan dom ville mig tog jag aldrig reda på. Gasen i botten raka vägen hem bara!!! Fyfan va rädd jag blev! Nu ska jag kika på insidan av mina ögonlock en liten liten stund innan det är dags att jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0