Jag undrar bara..

Hur länge ska man behöva sota för mindre kloka val man gjort för flera år sedan? Det finns alltid människor som gör allt för att andra människor ska må dåligt. Som anser att dom är bättre än andra fast bara är avundsjuka. Om jag ser tillbaks på mitt liv jag levde för ett par år sedan är jag stolt över hur långt jag har kommit. Jag har två underbara barn, ett jobb att gå till, ett fint hus tillsammans med någon som stöttar mig till tusen! Hit har jag tagit mig alldeles själv!! Jag är trött på att behöva försvara mig för saker som hände för 10 år sedan. Ta mig för den jag är nu eller dra åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Petra

Helt rätt!!
Skit i dom som bara vill trampa på dej!
Du ska vara stolt för hur långt du kommit!
Kram

2012-10-21 @ 09:30:25
URL: http://hospetra.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Heja dig! <3 Vet hur det känns, folk vägrar förstå att man har förändrats och gått vidare. Antagligen för att dom är avundsjuka och fortfarande står kvar och stampar på samma ruta som när en annan lämnade det där livet.

2012-10-21 @ 11:35:24
URL: http://nathydemecho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0